Cele akredytacji

 

W ramach roku 1 obejmiemy mobilnością 14 nauczyciel . I tak:
w ramach celu 1: Wzrost frekwencji na zajęcia dodatkowych i obowiązkowych wśród uczniów zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz ze środowiska defaworyzowanego, w tym z mniejszości narodowych
w ramach celu 2: Wdrożenie innowacji technologicznych w procesie przygotowawczym do egzaminów zewnętrznych w ramach wdrażania do nauczania wyprzedzającego.
Tutaj 3 nauczycieli, którzy będą uczestniczyli w zagranicznych kursach na temat: Pragniemy nauczyć naszych uczniów korzystania z nowoczesnych technologii w procesie samokształcenia i samodoskonalenia, by przygotowanie do egzaminów stało się elementem ich codzienności, zarówno w szkole jak i w domu. Liczymy, że obranie metody "bliższej" zainteresowaniom ucznia, wpłynie na motywację ucznia do przygotowania się do egzaminu, a zarazem na jego wynik końcowy. By zrealizować cel, chcielibyśmy nawiązać współpracę ze szkołami w Europie, specjalizującymi się w omawianym temacie. Nasze działania obejmować będą zarówno mobilności uczniów, jak i nauczycieli w ramach obserwacji działań zagranicznych edukatorów i szkoleń
w ramach celu 3: Wdrożenie działań w ramach edukacji międzykulturowej na poziomie edukacji wczesnoszkolnej
3 nauczycieli Tematyka kursu odpowiadająca: system działań zmierzających do wdrażania edukacji międzykulturowej na poziomie I etapu edukacyjnego. Dodatkowo, jako szkoła, która za cel obrała przygotowanie ucznia do życia we współczesnym świecie - pragniemy pokazać od najmłodszych lat, jak ważne są kompetencje językowe, cyfrowe, kulturowe i społeczne, dlatego też pragniemy rozwinąć współpracę także w ramach eTwinning
w ramach celu 4: Włączenie oddziałów dwujęzycznych w klasach siódmych i ósmych w strukturę organizacji
4 nauczycieli i nie ukrywamy, że tutaj chodzi o zdobycie kwalifikacji językowej b2: chodzi tu o kursy językowe (np. na Malcie) -> ETI Malta (nazwa firmy)
w ramach celu 5: Wspieranie działań Samorządu Uczniowskiego (SU)w ramach wzmocnienia kompetencji obywatelskich i kształceniu sprzyjającemu rozumowaniu, czym są wspólne wartości.
Kurs dla 2 nauczycieli dotyczący demokracji, swobód obywatelskich, pracy z samorządami uczniowskimi. wyobrażam sobie zaangażowanie opiekuna SU w tym celu + wsparcie językowe anglisty (a mamy ich w szkole 5)
 
 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Trzeci dzień

Pierwszy dzień pobytu w Granadzie

Trzeci dzień pobytu